حق پذیری فطری است.

خرید بک لینک

عاقلانه ترین حرفی که تا کنون در مورد تعریف دیوانگی شنیده ام حرفی است که از زبان حسین پناهی شنیدم.

حسین پناهی می گفت : دیوانه کسی است که هیچ گاه فکرش را تغییر نمی دهد.

حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: سه شنبه 18 مهر 1402 ساعت: 11:11

اگر بخواهم که برای خودم فلسفه ای دست و پا کنم حتما همین جمله عنوان خواهد بود. دیشب تا موقعی که خوابم برد به فلسفه زندگی ام  فکر می کردم و خیلی در فازش بودم.به نظرم همه ی ما باید همیشه یاد بگیریم و ورژن بهتری از خودمان ارائه بدهیم ؛ ناسلامتی ما کمتر از برنامه های اندروید که نیستیم، تا دوهزار اینترنت بسته می خری، همه ی برنامها، صف می کشند برای آپدیت شدن!.به نظرم، تندخوانی یاد بگیریم.تندنویسی یادبگیریم و خیلی زیاد فکر کنیم ، در مورد همه پروژه هایی که در آینده داریم فکر کنیم.صبح که داشتم با خودم نجوا می کردم و درگوشی حرف می زدم، حرف خیلی جالبی به خودم گفتم؛ وقتی که درگیر کار هستم و تصمیمات مهمی اتخاذ نمودم و در حال اجرای پروژه ها هستم، اگر در مورد نحوه انجام کارها و تصمیم ها متردد شدم، حتما باید آسان ترین راه را انتخاب کنم و اینجوری ایده های جالب و به صرفه و راحت به ذهن میاد. اگر بخوام که کارهای سخت را انتخاب در انجامش از پا در میام.حرف آخری که به نظرم گفتنی ست اینه که تعادل بین کار و زندگی را بی خیال شوید.تعادل بین کار و زندگی اگر بهت کمک نمی کنه ،ازش رها شید.تمام نوابغ دنیا مثل ایلان ماسک و استیو جابز و بیل گیتس... تعادل بین کار و زندگی برای شان مطرح نبوده است. حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: سه شنبه 18 مهر 1402 ساعت: 11:11

در فلسفه کایزن، فرد باید برای حل شدن مشکلاتش ریشه اصلی آنها را پیدا کند. برای همین وقتی با یک مشکل روبهرو میشوید باید پنج بار پشت سر هم بپرسید «چرا؟» اجازه بدهید با یک مثال، این موضوع را روشنتر کنیم. تصور کنید شما با خودتان قرار گذاشتید که روزی دو صفحه کتاب بخوانید. اما امروز اصلا حوصله ندارید و نمیخواهید این کار را انجام دهید. حالا سوال پرسیدن را از خودتان شروع میکنید:چرا حوصله ندارم دو صفحه کتاب بخونم؟چون خستهامچرا خستهام؟چون دیشب دیر خوابیدمچرا دیر خوابیدم؟چون داشتم تا دیر وقت سریال نگاه میکردمچرا سریال نگاه کردن برام جذابتر از کتاب خوندنه؟چون هدفی برای کتاب خوندن ندارمچرا هدفی برای کتاب خوندن ندارم؟چون واقعا هدفی تو زندگیم ندارم!به همین ترتیب، میتوانید علت اصلی همه واکنشهای خودتان را درک کنید حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: سه شنبه 18 مهر 1402 ساعت: 11:11

صفحه بندی